Helgen som var..

Hej bloggen!
Var ju ett par dagar sedan sist =/
Har hänt en del och på så sätt haft redigt att göra.
Tyvärr blev det inte mycket bilder från våran lilla middag i Fredags men jag kan tala om att den innehöll allt en toppen kväll ska göra!

Sång, dans, musik, god mat, härligt sälskap och dryck.
Dety blev lite tråkig stäming fram imot kvällskvisten lol men det e pase och jag kan tala om att min toast skagen is to die fore!

 

Gjorde alltså en toast och till main corse blev det ett gött kycklingspett mums!
Nu händer det grejjer på hemfronten, jag och min sambo ska nu göra om köket, själva *ler*
Det ska bli riktigt spännande och jag lovar att jag lägger upp resultatet!
Träninggen går på som vanligt vi va och träna idag och hade lika kul och trevligt som vanligt!
Slänger upp en härlig bad bild på lilla Liam och Sofies lilla Albin!
Nu ska jag ta en skön dusch sen hoppa i säng.
Imon blir det slipning av luckor, ev påbörjan av målning, sen träning med Sofie.
Måste städa och tvätta med hmmm grrr jag slackar efter i mitt schema, well well mycket nu.




Sorry jag uppdtareat bloggen så dåligt, ska försöka bättra mig men what can i say... Its summer and i have the time of my life =D

Stor kram till er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0