Omg blått hår!!

Okej jag måste fan börja skärpa till mig och hålla det jag säger!
Jag ska inte färga håret själv!
Jag vet, jag vet jag e trög men nu blev håret orange av nån cp anledning för att sedan bli knall blå/grå oopps =s
Det blev att pröjsa frisören igen =/ Att jag aldrig, aldrig lär mig??!
Hedan efter värkar det som att jag måste gå till frisören, hon själv sa att mitt hår e för starkt för affrärernas skit, i need proffessional he he *blink*
Gick först till det ny öppnade i Haninge c och till en stor besvikelse var dom hemsk otrevliga där så jag gick till det precis bredvid och kom hem nöjd, dock ej ask blond utan väldigt blond men jag e nöjd.
Dock måste jag göra en slingning med två nyanser nästa gång för ett hållbart resultat som ja inte måste göra om var 3:e vecka utan först efter 3-4mån.
Låter ju supert men priset är inte att leka med (1500)
Ja det e saftigt och på tok för mycket för min budget, vet att vill man vara på topp så kostar det, men vi får se.

Måste få ändan ur och åka till Farsta i veckan, dax att göra kort till litens 1års kalas <3
Sen vill jag inte till city och kolla runt, får se om jag får med mig en barmhärtig själ!
Annars flyter allt på, liote mycket att göra nu bara, har en hel del framför mig som måste fixas men det orkar jag inte tänka på precis just nu, fåpr ta tag i de bitarna imorgon för då e det ju måndag igen.
På fredag ska jag och Sofie med våra söner ha en mysig hemma kväll med mat och dryck, medans pappa Daniel ska på firma tjosan!

På tal om Daniel har jag världens underbaraste karl, igår lagade han middag till mig, hemgjord pasta, ja ni läste rätt han gjorde den från grunden!!
Grymt gott blev det.
Till det gjorde han härligt god rostbiff med en senaps sås på chili och gräslök mumma det va kanoners!
Me love my D!

Imorgon e det tidig träning på schemat.
Slänger upp en liten bild på den nya kaluffsen och hoppas att Gockis får fason på sitt även om ja tycker de ser hel cool ut ;)

/CYA!


Kommentarer
Postat av: maria

va mysigt ni ska ha det.

Kram Maria

2010-05-23 @ 19:31:07
URL: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0