Sommar..

Då är den officiellt här...Sommaren och det med besked vill jag lova!!
Igår gick jag med klänning och ballerina och ballkongen kunde man inte ens vistas på så varmt var det!
Idag är det lite svalare ute, men vad gör det, grönskan e framme jag e på topp humör och mycket snart ska dom nya möblerna pryda våran ballkong!

Nästa helg blir det antagligen att putsa lite fönster om det är varmt.
Dock är det dags för getingar, humlor och andra kryp att ta sig fram också vilket jag inte gillar, har en grym fobi mot dessa, så iveckan ska jag köpa hem allt tänkbart för att hålla dem borta!
Bjuder på en liten sommar bild från igår!
Ha en mysig söndag vänner, imorgon är det åter måndag och en ny vecka tar fart!



Kommentarer
Postat av: maria

visst var det kanon väder igår?

Hoppas helgen varit bra, i morgon är det sista föräldragruppen och sångstund innan sommarlovet

Vi bjuder på fika efter sångstund

Kramar Maria

2010-05-16 @ 18:28:42
URL: http://iahoglund.blogg.se/
Postat av: LINDEROTH

TuffingLiam<3

2010-05-17 @ 16:04:05
URL: http://dlinderoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0