Träning + sol= bra kombination!

Tjabba!
Idag har det varit banne mig full rulle!!
Heeela dan vill jag lova!
Stod upp tidigt för att knalla iväg till gymmet och körde ett pass på 40min.
Direkt efter det till Valla för avslutning för terminen på sångstunden där det efteråt bjöds på mumsig fika och jag syndade med en liten bit morots kaka som var gudomligt god.
Sedan var det en sväng till centrum med Fie och Albin ha ha Albin och gänget lol!
Vi gick runt i affärer, provade lite skor och tjattra!
Sen tillbaka till gymmet för andra gången för ett ev tecknande av gym kort till Sofie härligt hoppas det blir så! <3
Efter det insåg jag att jag slömt tränings väskan :s
Men vart??
Jo i Valla såklart så det blev en sväng dit igen för att sedan åter igen knalla ner till centrum och ta bussen hem, jag vill lova att jag e dö trött nu.
Imorgon blir det Afro dans kl 12.

Nu skiner solen för fullt och visst e det härligt, dock lite för varmt för min del, solskyddsfaktor för mig och lilleman var etrt måste idag.
Nu ska jag unna mig en välförtjänt stund av wow spelande, Liam sover så gott men snart slår han upp sina blå för att äta middag, torsk, potatis och hemhjord citron/äppel sås bjuds det på då!

/CYA folketsom vi säger på wowiska :p

Vill bara passa på att Gratta Madeleine till sin lilla prins, underbar liten kille Maddis han e grymt söt! <3

Kommentarer
Postat av: maria

bra kämpat idag

Love M

2010-05-17 @ 17:59:18
URL: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0