Tack fina människor <3

 

Tack underbara människor:

Maria, Cristina, Richard på Future Teens
 & bästa Peter för all hjälp!

Det har minst sagt varit ett par hektiska dagar det senaste och jag skulle vilja tacka följande personer ovan för att ni vart så otroligt goa allihopa, det är verkligen guld värt i mina ögon!

Maria: Tack gumman hade du inte på så kort tid fixat och trixat så jag kom iväg till IKEA igår hade det aldrig funkat, du e underbar darling!

Cristina: Tack snälla du för att du åkte med mig och Liam, kändes så himla avspänt och skönt att åka iväg med dig! Jag kände verkligen att jag kunde vara mig själv och på mycket kort tid hann vi en faslig massa, hoppas på att vi snart kan hitta på något liknande snart igen *kram*

Richard: Du vet ju att utan lilla bilen hade vi inte kommit nånstans tack att du alltid ställer upp ;)

Peter: UUUUrrrr schyst av dig att hjälpa oss att få upp hyllor, hängare och lampa, du är en grymt duktig snickare och vi beundrar ditt snabba och effektiva arbete, du är en ängel!!

Bejbiii Gockis: Jag har inte glömt dig min sanna vapen dragare tack för det fina blogg inlägget och gumman MASALEE, MASAALE!

 

Vänner idag mår jag riktigt super bra!

Jag triv som fisken i vattnet hemma och det har blivigt jätte fint!

Det finns än mycket kvar att göra men det ska allt också bli gjort!

Hade en riktig kick imorse och kånka och bar prylar, in undersängar ut och in i skåp ah ha ha helt galet!

Lyckades med något helt omöjligt idag också!

Våran stora klumpiga frys står på en avsats som e ca 15cm upp från golvet, 2 starka karlar krävs det för att lyfta åbäket, men med lite list lyckades kärringa det ta me tusan också! ;)

Riktigt nöjd med min insats idag och ikro och frys funkar super he he.

 

Angående går dagen är jag fett sne på bvc.

Vi hade en 10mån kontroll igår och hade tid kl 13.30 jag ringde på tele tiden 09.30 flera gånger och dessutom till  alla barnmorskor och till och med kuratorerna, men utan resultat ingen plocka upp luren.

Jag lämnade då ett meddelande på min ordinarie barnmorskas svarare om att jag skulle bli ca 30 min sen och att hon gärna kunde ringa mig på mobilen .

Då har jag gjort min del eller??

Tydligen inte.

Ordinarie personal var på kurs passande nog och dom kunde inte kolla av deras svarare, men hade ringt mig hem och bara kommit till en konstig svarare :p,  varför inte då också ringa mobilen om man inte får svar hemma??

Jag gick därifrån ganska ledsen efter att fått redigt med skäll om hur dåligt det var att inte passa tiden och nästa gång skulle jag se till att vara i tid =/

Tröstade mig med att läkaren berömde Liam nåt enormt och han klarade allt en 10 månaders bebis ska Exemplariskt som hon sa =)

 

Lägger upp bild, vikt och längd imorgon för nu e jag helt slut körd alltså och måste laga lite käk!

Sissi; ska lägga upp bild på vardagsrummet i sinom tid också promis puss!

 


Kommentarer
Postat av: maria

tack för dina fina kommentarer.



Love you

Kul att kunna hjälpa.

Hoppas vi ses snart

M

2010-05-05 @ 19:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0