Första smaksensationen 😂

Då var dagen här 😄 äntligen fick lille bus prova sin första smakis!  Det blev en frukt pure från Ellas Kitchen  (banan/äpple) 

 

Alltså detta mins jag super väl med Liam 😂😂 den första smakisen och den pytte lilla tungan som åkte in och ut ur munnen hahaha!

Ailo sitter just nu och pratar för fullt tror minsann han fått en liten socker kick 😅 han visste precis hur man skulle göra våran lilla smartis han mumsade till och med me stängd mun! Lyckan som spred sig runt hans lilla mun och dom stora ögonen 😂 obetalbart!!!
 
 
Vad är det här för gottigt?
Eftertänksam 😁
 

Nu sitter min lilla familj samlad i soffan! Det är dags för kvällens avsnitt av julkalendern! Roligt det i år är en julig kalender i år 😆

 
Vad tycker ni om årets julkalender?
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Han är så underbart söt 💜
Hela familjen älskar årets julkalender den är så mysig och som du säger julig.
Kram på er
Brittis

Svar: Det var inte igår!! Käraste du vad roligt att se dig inne på bloggen! Man tackar och jag önskar dig och din underbara lilla familj en gud jul och ett riktigt gott nytt år så hoppas jag vi får möjlighet att ses mer under nästa år 😉😀 kram
Stephanie Sandén

2016-12-12 @ 19:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0