Hiss eller diss?! đŸ˜Č

Vi tuffar försiktigt framĂ„t med smakisar som idag blev morots pure (gullerot) först gjorde han en liten grimas som sĂ„g ut som att det hĂ€r smakade pekka men insisterade snabbt pĂ„ att fĂ„ meeer mat mamma 😂

Underbart!
Vi har bestĂ€mt oss för att prova gröt inom kort och ev om magen tĂ„l ge honom det till kvĂ€llsmĂ„l 👌
Kommer ocksÄ börja göra egna pureer och ser vÀldigt mycket fram emot det!

Men sĂ„ för att koppla in överskriften hiss eller diss! 
Liten har i julklapp fÄtt av min underbara faster nÄgot helt genialt och det var inget som fanns nÀr Liam var liten inte!

HĂ€r har vi den geniala prylen och jag plus lilleman bara ÀÀÀlskar den!! 😍 

Vi provade att lÀgga i banan bitar som mosas sönder nÀr han suger och tuggar pÄ nappen som Àr mjuk med smÄ hÄl i.

Att lĂ€gga i frusen frukt i Ă€r super för ömmande tandkött nu nĂ€r risgrynen Ă€r pĂ„vĂ€g fram! 
Den Ă€r super lĂ€tt att rengöra och till min stora förvĂ„ning kladdade den ytterst lite vilket Ă€r bra om man Ă€r ute med liten i vagnen och behöver nĂ„t litet snack, dĂ„ den har ett smart lock Ă€r det bara att ha med sig den i skötvĂ€skan! 👏
Mina vĂ€nner ni som inte redan testat den, gör det! 👍
Ni som prövat denna vad tycker ni?
FrĂ„n min sida Ă€r detta sjĂ€lvklart en hiss 👏

Det blir bara roligare och ligga pÄ mage i babygymmet! !

Som sagt sĂ„ gĂ„r det fort i svĂ€ngarna nu bara pĂ„ nĂ„gra dagar har Ailo lyckats vĂ€nda sig nĂ€stan helt frĂ„n rygg till mage och frĂ„n mage till rygg! 

Han försöker ocksĂ„ hasa sig framĂ„t men lyckas inte Ă€n sĂ„ lĂ€nge 😅 nu Ă€r snart friden Slut kan jag tĂ€nka mig dröjer inte lĂ€nge förens han springer och att vĂ€nda ryggen till för en sekund Ă€r ett minne blott! 😂


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback