Perfekt Lashes! 💄

Ja jag mÄste faktiskt stÀlla mig upp och applÄdera (klapp klapp) till Loreal!!

Jag Àr inte den lÀttaste nÀr det kommer till smink och dÄ allra minst nÀr det gÀller mascara...
Jag fastnar aldrig för nÄgon speciell utan anvÀnder flera stycken för att fÄ det som jag vill ha det. Tar bÄde tid och blir lite vÀl tjockt lager.
Men till dopet i lördags vĂ„gade jag mig pĂ„ att prova en ny mascara. PS bilder och inlĂ€gg om min gud dotters dop kommer för att föreviga detta fina minne upp pĂ„ bloggen inom kort 😉👍

Loreal telescopic heter den, har lĂ€nkat till kicks dĂ€r den bland annat finns att köpa och full beskrivning finns om mascaran! Vill Ă€ven tipsa om att just nu finns den till rabatterat pris 149:- pĂ„ Lindex sĂ„ ni vet 😉
BĂ€sta Ă€r att jag hade inga höga förvĂ€ntningar trots en massa hissar frĂ„n en sida pĂ„ Facebook om smink sĂ„ Ă€r jag som sagt vĂ€ldigt svĂ„r övertygad! Well this is my new favorite 😍 Det krĂ€vdes ett enda drag sĂ„ var jag övertygad! Klumpar inte utan sĂ„g direkt detta kommer bli bra! De blev lĂ€ngre och nĂ„dde de allra minsta fransarna och borsten som jag trodde jag skulle avsky för den Ă€r sĂ„ tunn var as bra! Thumbs up verkligen! Delar med mig av hur fransarna blev nedan sĂ„ fĂ„r ni se sjĂ€lva vad ni tycker!
Vad jag förstÄr finns det 3 olika varianter av mascarorna svart, silver och guld!
Jag valde att prova den guldiga för jag lÀste pÄ ett inlÀgg den Àr mer kolsvart i fÀrgen vilket passar mig!

Mascaran som förĂ€ndrat mig 😄

Hoppas ni annars haft en bra helg! Vi vann inget pĂ„ bingon till vĂ„r stora besvikelse kammade nĂ„gon annan Ă„ter igen hem bilen 😂

Ha en fin dag mina vĂ€nner! 🌾


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0