Rullar på...

Är det fler än mig som tycker tiden bara rullar ohyggligt fort? 

Lilla fisen är på dagen 4 månader gammal jag är ruggigt nära 30 och julafton står för dörren!! 😂
Tjofadderittan rambo!
På tal om fadder har jag den största äran att i morgon få närvara på självaste kyrkoscen med min lilla guddotter som ska döpas imorgon! Jag känner mig så otroligt stolt och hedrad 😍💞

Vackra solen i mitt liv Anna fick ju på valborg en helt underbar liten
👑prinsessa👑 och valde just mig av alla det är kärlek. Blir helt rörd till tårar bara jag tänker på det... MEN nervös är jag som tusan 😅

Dopkorten inför Ailos dop ligger klara i kuvert så nu ska jag bara komma iväg illa kvickt och posta dem... Som sagt tiden bara rusar iväg..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0