💕 My funny Valentin 💕

Glad alla ❀~ns dag pĂ„ er allihop! Hoppas ni likt mig haft en strĂ„lande dag tillsammans med dem ni Ă€lskar mest!

SjĂ€lv fick man en hĂ€rlig frukost med nybakta scones av kĂ€rleken och sedan haft en lugn och mysig dag hemma med pojkarna! 😍

Eftersom vi spenderade alla hjĂ€rtans dag hemma med barnen bestĂ€mde vi oss för att överraska med en myskvĂ€ll med pizza och film! Det blev en tecknad film med musen fivel som Ă€r en uppföljare pĂ„ en hĂ€rlig barnfilm! Vi lyckades överraska Liam med en hjĂ€rt formad pizza dagen till Ă€ra och prat om vad Ă€r egentligen alla hjĂ€rtans dag! Tack Enzo pizzeria ni Ă€r super 😉👍

VĂ€l in pĂ„ senare timmen med barna  i sĂ€ng och det Ă€r dags för lite vuxen tid med serie mys skulle sander köpa snus och kom hem med en fin liten överraskning 😄 Ă„h vad du e bĂ€st min Ă€lskade! ❀❀❀

Som sagt har jag haft en otroligt mysig dag men nu kallar sĂ€ngen 😮

Men först mĂ„ste jag bara dela med mig lite snabbt om gĂ„rdagen 😅 Liam Ă€r för hĂ€rlig och provade för första gĂ„ngen sina skidor igĂ„r! Han va sĂ„ himla duktig prinsen och kul tyckte  han det var sĂ„ kom igen nu vi vill ha mera snö sĂ„ han kan fĂ„ Ă„ka lite mer 😍 mĂ„ste ju trĂ€na nu inför nĂ€sta Ă„r dĂ„ vi ev spenderar julen i backarna 😉
Han ramlade en del och det Ă€r förstĂ„eligt i en backe med lĂ„ngfĂ€rdsskidor  đŸ˜‰ han lyckades ta sig ner en gĂ„ng helt rakt stĂ„rndes stel som en pinne hihi utan att ramla dock flög stavarna all vĂ€rdens vĂ€g men det Ă€r Ă€ndĂ„  skill!! Hade jag aldrig klarat 😂


Kommentarer
Postat av: Maria

Mysigt

2017-02-15 @ 17:37:36
Postat av: Maria

Mysigt

Svar: 💖💖💖
Stephanie Sandén

2017-02-15 @ 17:37:37

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0