Familje tid!

Så viktigt och så himla mysigt! 

Idag har jag fuskat med både träning och mat intag 😣👎
Fast det var ändå värt det för jag har haft middags date  med pappa och syster yster 💞

Först åt jag en ny variant på semla något jag aldrig sett tidigare, en Princess semla 😄 riktigt mumsigt med sockerkaka vaniljkräm sylt och marsipan, Liam tog en ala  naturell men mums mums den slank ner bra även om det är en dag för sent 😉

Pappa, Bobbo och jag gick senare och käkade indiskt, jag har ännu ont i magen för det var tagetaberas vill jag lova och min magsäck är helt uttöjd till bristningsgräns.. Gott var det och kul hade vi!! Detta var för mig välbehövligt och jag har saknat er båda två, detta får göras om mycket, mycket snart! Jag riktigt myser av hur  kul vi har när vi ses och när vi sitter och små kivas är balsam för min själ jag älskar dig så mycket syster och jag är så stolt över dig!! ❤❤❤❤ MEN ibland retar vi gallfeber på varann vilket jag tror är en ömsesidig känsla 😂

Jag kryper ner nu bredvid min lilla bebis och älskade man, mätt och belåten och full av kärlek över en fin dag och kväll! 💜

*går i flyttas tankar, vi får väl se... 😉
#Första vår dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback