Hur gör djur? 🐑🐰🐓🐇🐥🐮🐸🐍

😂Fanns ett program förr som hette så vill jag minnas?


Idag har Liam käkat nuggets formade som olika djur, vilka djur ser ni?
Liam är för rolig och jag ser ju tydligt vad det ska föreställa dessutom var överskriften zoofari och ha man kan ju säga såhär att Liam såg nåt helt annat 😅 underbara unge du ger sån glädje och mycket skratt!

Här har vi dem djur nuggetsen 😄

Det vi ser är:
# Elefant 
# zebra
# noshörning. 

Liams gissning:
# kanin
# hund 
# björn
😂😂😂😂😂😆😆😆😆💚💚💚💚

På tal om djur och mat som dagens inlägg handlar om så gjorde älsklingen en härlig frukost till oss med bläckfisk korvar, bruna bönor, ägg och bacon. Han e allt bra min karl! 😘

Jag måste också få berätta om min prins igår som hade sin första övernattning hos sin bästis utan mamma eller pappa!😄

Sötnosen blev eld och lågor när vi gav ett okej att sova borta och han sprang genast med världens tjuuut och packade sin lilla väska med ombyte tandborste och nallen icke att förglömma 😉👍💖
Så stolt var han när han cyklade iväg och mamma hjärtat klappade extra hårt, han börjar bli så stor!

Jag hade dock på känn att när nattens timma närmar sig skulle han få hemlängtan men nej det övertygad han mig om att inte alls mamma det är så nära så oroa dig inte! 😅
Både mysigt och roligt hade dom haft hela kvällen men vid 00-01 tiden ringde telefonen och prinsen önskade få komma hem 💙 Det går fler tåg och bums när han kom hem och blev nerbäddad sa han sömnigt att han haft så kul men att han längtat så mycket att han såg våra ansikten framför sig  och ville då bara hem! Han sombade bums vill jag lova! Min älskade prins du e så härlig!
Alla utbrott och tjatiga dagar blåser bort för du är så go!

Han var lite orolig bästisen skulle tycka han var töntig som ville hem till mamma men han är inte alls sån utan en go kärleksfull kille han med som säkert längtar efter sin mamma och pappa han också när han e borta ibland sa jag till honom 💞

Imorgon är det söndag mina vänner och det betyder städdag för den här  familjen! Hoppas på en sovmorgon, vi får väl se 😉

/ciao!

Stolt kille påväg till bästisen för första gången sova över utan mamma & pappa 💚

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback