En snar milstolpe!

Oj oj det händer grejer! 

Inte bara med mig utan mycket planer på att ändra om hemma i varjefall 3 rum.
Köket är först ut och det ska bli riktigt kul och spännande! I sovrummet ska det bara möbleras om lite så det som ska få sig ett rejält lyft är vardagsrummet med nymålade väggar och ev fondvägg lagom till att den nya soffan ev kommer 😉
Om den kommer för jag har inte helt bestämt mig! 😂

Har skaffat mig nya vänner och blivit av med gamla.. så varit både sött och surt 😣😮😕 Det viktigaste är att jag lärt mig en viktig läxa jag aldrig kommer göra igen och det känns gör bra för jag har växt jäkligt mycket på grund av det. Har också förlorat en lång och gammal vänskap vilket var väldigt oväntat och smärtsamt iallafall för mig, men också det kommer nog lära mig något när såren fått läka lite?

Till det största som sker just nu är ju träningen (förutom att mina barn växer och frodas 😂) jag vägde in mig i förra veckan och har  ytterligare på 4.v lyckats bra!  Jag hade först orimliga mål på kort tid vilket gjorde mig deppig och vresig och jag hade i stort sätt inte kunnat äta något för att uppnå det jag ville så satte mig och gjorde ett mer realistiskt mål! Under 60 kg fram till min svärmorsbröllop 😄 Det är en väg kvar och jag kommer få kämpa att nå min milstolpe för nähh inte klar där 😉 inte riktigt ännu!  Det går iaf framåt och nu sist stod vågen på 62.9 men det är inte långt kvar tills de 3kg måste vara väck har tills den 14e juni då mitt due  sate är satt till! 😤😥 hejja hejja mig!!
Ha en fin dag allesamman nu ska ja fuska lite med en god burgare! Dock nyttigare för den e hemgjord 😜


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0